Donderdag 8 maart 2018

9 maart 2018 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag is de dag !
5.15 u fris opgestaan en we zijn weg. Nonkel Johnny is zo vriendelijk om ons naar Zaventem te brengen, Kris en Britt opladen en om 6 u zijn we op de baan.
Na een goede vlucht met Delta airlines (weliswaar met een defect mediasysteem, dus geen films) met uitzonderlijk lekker eten en zoveel drank we willen, arriveren we locale tijd om 13.40 u in Atlanta! Eindelijk na een jaar voorbereiden zijn we eindelijk hier! Nu komt het ergste, de douane in Amerika doorkomen, dat gaat uren duren ...dachten we 😁
Tot onze grote verbazing zitten we om 14.15 u al in de shuttle bus richting AVIS om onze huurauto op te laden en een half uur later zitten we dus in onze CHRYSLER Town & Country, nen echte Amerikaanse bak! Geweldig! Dit ging dus allemaal vlotter dan we ooit hadden kunnen dromen MAAR we moeten de luchthaven af! Na 3 rondjes rond de luchthaven (GPS die niet geüpdate is en de luchthaven die ondertussen gewijzigd is) zitten we eindelijk on the road richting ons hotel (Best Western plus hotel & suites Airport South).
Ingecheckt, bij die supervriendelijke Amerikanen beseffen we dat hier niks te zien is, en nemen we de taxi richting downtown Atlanta! Dit hadden we niet verwacht dat we dit de eerste dag al zouden zien, aangezien we hadden verwacht rond 18 u met alles klaar te zijn , eer we in het hotel zouden zijn en dan eten en slapen. Downtown Atlanta aangekomen, eerste de beste sportsbar binnen, super Amerikaans, bestellen we ne grote STELLA! ( jaja Stella) van 't vat! Zaaaaaaaaalig! We zullen hier dan ook maar eten en onze reis begint met typisch Amerikaans eten, chicken wings met hotlanta saus (superlekker) en dan jaja ne goeie burger!!! En de Kris flatbread 😂 na het eten en een paar grote pinten, krijgen we met zijn allen een serieus muugske en besluiten dan om 19.30 u de taxi terug naar het hotel te nemen. Rustig chillen en om 20u30 zijn we al in dromenland!

1. Annie en maurice:
    9 maart 2018
    amai dat was goed meegevallen ,als de rest zo goed gaat dan mogen jullie niet klagen,maar wees voorzichtig ,
    liefs annie en maurice
  2. Betty en marcel:
    9 maart 2018
    Das wel ferm nu weten we altijd waar jullie ongeveer zitten hè, maak er maar een zalige vakantie van groetjes
  3. Werner Peeters:
    Allright fantastic, Belgium is going to make America great again... at last 😆😊