ESTA aanvragen

7 februari 2018

Dus, maandag gingen we onze ESTA aanvragen in orde brengen. Natuurlijk moest er dan bij mij weer iets misgaan. Weet niet hoe het kwam, maar ik was blijkbaar op een verkeerde website terecht gekomen (I blame Google, met hun gesponserde links altijd). Al mijn gegevens mooi ingevuld, naar de betaling. Dat is dan $88...! Normaal gezien kost zo'n aanvraag maar $14, dus wij, allee vooral ik natuurlijk, in paniek! Bleek dat ik de aanvraag had gedaan bij een tussenbedrijf, die dan de echte aanvraag voor mij zouden regelen. Maar bon, niks aan te doen zeker. Nadien dan een groepsaanvraag gedaan voor Kris, Suzy en Wim om de juiste website. Dan was dat toch al in orde.

Gelukkig kreeg ik de dag nadien een e-mail ivm mijn aanvraag, ze vroegen een kopie van mijn paspoort, zonder dat konden ze de aanvraag niet doen. Dus ik dadelijk geantwoord dat ze mijn aanvraag mochten cancellen. Wat ze dan ook gedaan hebben, chance. ' S avonds dan opnieuw mijn aanvraag gedaan op de juiste site en jaja, ik ben ook goedgekeurd!

Dus we kunnen beginnen aftellen, nog een maandje en dan begint ons avontuur!

Tot de volgende update!
Groetjes, Britt