Maandag 12 maart 2018

12 maart 2018 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

GRACELAND! ELVIS PRESLEY HERE WE COME!

Vandaag eens op een normaal uur wakker, 7.30 u, en Wim heeft al ontbijt gehaald in de SUBWAY, ( bakker is hier onvindbaar). Na een douchke en ons ontbijt verorberd te hebben in ons mooie appartement downtown Memphis, vertrekken we naar Graceland op een kwartiertje rijden. Ik ga hier geen heel verslag van schrijven,  de foto's vertellen het hele verhaal! We waren allemaal onder de indruk. Deze kunnen we wegvinken van onze bucketlist! Awesome! 😁 We love Elvis even more! We deden de volledige vip tour met alles erop en eraan en we hebben er geen spijt van. Rond 15 u verlaten we Graceland en we hunkeren alle 4 naar normaal eten dus we beslissen om de Walmart (waar we de enige blanken waren) op te zoeken en inkopen te doen om ons eigen potje te koken. Lekkere kippensoep  (weliswaar Cambells uit blik) en dan gekookte patatjes met kipfilet en sla en tomaatjes! Hmmmm heeft dat gesmaakt!  Nu even chillen  met the voice op tv! Om 21 u beslissen we om in the blues te springen en maken we ons klaar om Beale street (toch wel een beetje vergane glorie) te  verkennen Met zijn typische blues café's. We belanden in the world famous BB KING blues club! Zaaalige sfeer hier! Toch een raar volkje die Amerikanen hoor 😂 . Hier sluiten we dan een leuk dagje af om middernacht!  Tot morgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nele Kerkhofs:
    13 maart 2018
    Wauw, foto’s van Graceland zien er fantastisch uit!