Dinsdag 20 maart 2018

20 maart 2018 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Dinsdag vandaag 😢 onze voorlaatste dag al. Wat vliegt de tijd... vandaag onze wekker om 7.20 u want we willen om 8 u vertrekken want we hebben een rit van 5 uur voor de boeg richting Atlanta. En we zitten daar weer in een andere tijdzone dus er komt een uur erbij (4de keer dat we een andere tijdzone hebben en zaterdag thuis weeral) Onderweg stoppen we bij Roger's BBQ om wat te eten, het is 13u. Nu nog een rit van een dik uur en we zijn er. Om 15 30 u plaatselijke tijd zijn we in Atlanta. Mannen zetten ons af aan het megagrote hotel dat in/aan het CNN gebouw ligt om de  parking te vragen, 45 $/nacht aub. Zotte Amerikanen, ze zetten hem dan wel zelf weg 🤔. We beslissen om dan morgen maar de rondleiding van CNN te doen want eer we ingecheckt zijn is het na 16 u. Dan maar iets drinken en iets eten 😂 in het Hard Rock Café. En we sluiten af in The Braves All star, waar het 13 dagen geleden allemaal begon. Morgen naar huis 😢😢😢