Woensdag 21 maart 2018

21 maart 2018 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Aan mooie sprookjes komt altijd een einde! Vandaag naar huis... na een superfantastische reis die we nooit gaan vergeten met fantastische vrienden (jaja nog altijd na 14 dagen op elkaars lip gezeten te hebben) er zijn wel uitspraken waar we moeten van afkikken (Van t'padje af, khemt kuit, khem hoenger, khem duist, welk pilletje, mie mijn speelgoed, kzen muug, enz...)
We hebben afgesproken dat we nog gingen genieten van de kamer tot 11 u en rustig zouden uitslapen. Om 11 u spreken we af om de valiezen naar de bagageruimte van het hotel te brengen want onze auto mag in de garage staan tot 14 u en we gaan CNN nog bezoeken. Bij het dumpen van de bagage krijgen we nog eens mee hoe dom die Amerikanen wel zijn man man man. Het lukt uiteindelijk 🤔 nu naar CNN, rondleiding start om 11.20 u . Wat was dat zeg. We hadden beter 70 dollar in de vuilbak gegooid. We weten niet meer als dan we binnenkwamen, ongelooflijk, alé ze hebben ons toch 1 x goed gehad! We gaan al op het gemak richting de luchthaven. Onderweg zijn zijn Slisse en Cesar weer bezig, wim heeft voor de 36 ste keer Kris weer liggen door de zetelverwarming op te zetten 😄 . Door de douane en nu iets eten want da hebben we vandaag nog nie gedaan. Ma we hebben wa reserve van de vorige dagen hoor 😂. Wim en ik Panda Express, iets Aziatisch, superlekker, nog nooit zo lekker gegeten op luchthaven, kris en Britt Mc Donalds. En nu wachten tot 16.55 u om te boarden! Tot in België! Belgisch uur om 7.35 u landen we in Zaventem En wachten we op nonkel Johnny 😂! Waar we een leuk cadeau voor bijhebben 😉