Maandag 19 maart 2018

19 maart 2018 - Mobile, Alabama, Verenigde Staten

Goedemorgen, 7.30 u, inpakken voor onze volgende stop, Mobile! 2,5 u rijden, da is te doen eh. Om 9.15 u zitten we in de auto en om 11.45 u stoppen we aan ons hotel en er is al 1 kamer klaar, die van Kris en Britt. We zetten onze koffer op hun kamer. De mannen vertrekken naar de USS ALABAMA, niks voor mij met de kleine gangen en ruimtes, Britt heeft er ook geen zin in dus wij gaan het stadje verkennen. Mooi stadje, leuke restaurantjes en bars en mooie gebouwen. We zetten ons ergens op terras in het zonnetje met een portie nacho's. Rond 14.30 u gaan we terug naar het hotel, onze kamer is nu ook klaar dus ik ga onze kamer  observeren en mijn bikini aandoen want we gaan het zwembad verkennen. Oooh een hottub. Tis nodig, wel 26 graden maar wind,  amai we waaien hier bijna weg.
De mannen komen er dan om 16 u ook aan. Het was de moeite de uss alabama. Leuke verhalen. Nu douchke nemen en aperitief in de bar. Terug naar het stad op zoek naar een leuk restaurantje maar eerst nog een aperitief op terras 😉. Leuk restaurantje gevonden en zeer zeer lekker gegeten. Ikke redfish met inktvis en hollandaise en de rest steak! Unaniem vinden we dat dit echt bij uitstek het beste is wat we deze vakantie hebben gegeten. Nu nog een afsluiter (uiteindelijk 2 flessen wijn en Wim een paar biertjes) in de bar van het hotel.

1. Gerda Veeckmans:
    20 maart 2018
    Gezellig . Het diertje is dat een eekhoorntje . Geniet ervan 😉😙
  2. Britt - Kris - Suzy - Wim:
    20 maart 2018
    Ja dat is een eekhoorntje, schattig eh 😁 zo liepen er daar tientallen, zo tam als iets.