Vrijdag 9 maart 2018

10 maart 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Wakker geworden om 6 u ( ah ja we waren slapen om 20u30 gisteren 😂)
Zaten we dan voor 7 uur aan het ontbijt en om 7u45 on the road! We hebben een rit van 2 uur voor de boeg richting Chattanooga, volgens "the New York Times" één van de 45 mooiste steden ter wereld". Aangekomen om 10u en een beetje gedesillusioneerd want blijkbaar de world famous Chattanooga choo choo train is niet meer 😣, het is omgebouwd tot een hotel blijkbaar. We vinden daar 's middags de Taco Mamacita en hebben een goede lunch gehad. Een aanrader! ( de lunch toch, Chattanooga was niet noemenswaardig) Nu rijden we door naar Lynchberg waar we "The Jack Daniel distillery" gaan bezoeken. We beslissen ter plaatse om geen begeleide tour te doen aangezien deze 1, 5 uur duurt en de versnelde tour enkel van maandag tot donderdag is. Maar de omgeving is supermooi, en we brengen een bezoekje aan de shop. Prachtig om eens gezien te hebben.
Nu op weg naar ons hotel in Nashville! NASHVILLE gewoon eh !!! Murfreesboro street of Murfreesboro Pike... dat is dus 30 miles uit elkaar... 😂😂😂 damn! Aangekomen in the Best Western Plus Sunrise Inn. Nemen we de taxi downtown en eten we in "the spaghetti factory", lekker basic gegeten en.... geen hamburgers en frietjes... oef! Daarna de geweldige stad bezoeken die gewoon fantastisch is, je waant je midden  in een film. Waanzinnig met al de lichtjes en bars, restaurants en pubs met elk hun eigen live muziek! Keske uit om 22 u nemen we de taxi terug om 22u en liggen we om 22u30 in ons bedje! Zalig dagje.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Betty en marcel:
    10 maart 2018
    Amaai dat zal allemaal de moeite wel zijn , en altijd vroeg slapen dat zal wel . Den hele dag op pad daar word je moe van hè groetjes
  2. Annie en maurice:
    10 maart 2018
    zo vroeg al slapen zeker te maken met de vuil lucht in Amerika
    die reis zal nog lang bijblijven