Zaterdag 10 maart 2018

10 maart 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Rise & shine 6 u, douchke gepakt en naar het ontbijt! Wat een ravage, geen eten!!! Degene die hiervoor moest zorgen had zich blijkbaar verslapen... maar.... na onze dag voorbereid te hebben door reisleider Kris, is er dan eindelijk iets om te eten. Voor de eerste keer in mijn leven hamburger met gebakken aardappelen gegeten als ontbijt 🤔😂. Op de planning stond hop on hop of tour maar bij nader inzien, na de route verkend te hebben ligt dit allemaal max op 15 minuten wandelen. Dus geen bus maar te voet door Nashville. Zaaaaalig weer in de zon toch wel een 22 graden! Dus op naar de taxi richting downtown waar we richting Johnny Cash museum wandelen. Is wel de moeite om eens te bezoeken. En als top of the league hebben we een foto samen met Johnny Cash! Jaja hij was daar 😂😂😂 ... in 3D dan toch. Dorst als we hierbuiten komen en terras van Dunkin Donuts ligt zalig in het zonnetje dus hier een lekkere ice koffie 😣😝 en cola light gedronken, ge kunt toch niet altijd bier dringen eh? Voor 11 u bedoel ik 😂. Beetje rondhangen in Nashville, echt muziekstad! Tis hier middag en de bars en pubs zitten hier al goed vol en de livebands al volop aan het spelen! A city that never sleeps! Nu lekker chillen on the rooftop bar met ne bud light en het zonnetje op ons gezicht met zicht op Broadway  en coole countrymusic op de achtergrond! ( nooit gedacht dat ik country cool zou vinden maar dat is toch wel iets anders dan de countrymusic die wij kennen!) Live can be beautiful! Om 16 u beslissen we toch om terug naar ons hotel te gaan en even te rusten. Kris vind hier in de buurt van ons hotel een echte Amerikaanse kroeg "Wilhaghans" ! Hier eten we dan a sandwich en drinken een paar biertjes, is dit wennen, hier mag nog gerookt worden! Stinken, ongelooflijk! Om 22 u terug richting hotel en in dromenland! Zalige dag, conclusie Nashville: geweldig unieke stad, een stad waar je ooit in je leven moet geweest zijn. Zalige sfeer maar 2 dagen voldoende! Tomorrow up to Memphis!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade