Zondag 11 maart 2018

11 maart 2018 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Na ons avontuur in Nashville was het vanmorgen tijd om door te reizen naar Memphis. Gelukkig was er vandaag wel ontbijt beschikbaar ( ze waren deze keer wel op tijd begonnen 😉).  Rond 9h waren we weg, met als eerste stop nog het graf van Johnny Cash in Hendersonville. Groot kerkhof, maar gelukkig vonden we het graf van hem en zijn vrouw vrij snel. Een heel ander kerkhof dan we bij ons gewend zijn, maar wel ferm om te zien. Na een kwartiertje is het dan tijd om verder te rijden naar Memphis. Begint het het onderweg spijtig genoeg te regenen 😏 Maar gelukkig zitten we warm en droog in de auto, ideaal voor een dutje 😉 Smiddags krijgen we toch een klein hongertje en stoppen we bij de Dairy Queen voor ne burger. Nie waauw, ma we konden er weer tegen 😃 Na nog een uurtje rijden komen we aan bij ons appartement in Memphis, waar we eerst effe zoeken naar het juiste appartement, maar gelukkig komen we op de gang een vriendelijke vrouw tegen die ons kan helpen. Da’s wel heel leuk hier, iedereen is overal even vriendelijk. Na alles geinstalleerd te hebben en even te chillen trekken we richting centrum. In het Hard Rock cafe eentje drinken, dorstig weer he 😂 Dan door Beale straat gewandeld, met zn vele bars en pubs met live optredens. Vandaag daar even niet zo’n zin in, maar ja weeral dorst, dus bij Hooters nog ene gaan drinken 😃 Natuurlijk kregen we nadien weer een hongerke, dus begon de zoektocht naar een leuke en lekkere plaats om te eten. Na wat rondwandelen komen we terecht in de Texas de Brazil steakhouse. Mannekes, da was de moeite! Een heel buffet met allerlei lekkers en daarbovenop komen ze rond met allerlei soorten vlees (Kris volledig in zn nopjes 😉). Uiteraard hebben we daar allemaal te veel gegeten en nu liggen we nog even lekker lui in de zetel ☺️☺️ Sebiet slapen want morgen gaan we naar Graceland!! 😎 We zijn benieuwd en kijken er naar uit! Morgen het verslag daarover 😉

1. Betty en marcel:
    12 maart 2018
    Amaai allemaal de moeite , geniet er maar van groetjes
  2. Shana & Niels:
    12 maart 2018
    Leuk leuk! Geniet er nog van
  3. Betty en marcel:
    12 maart 2018
    Ook de groetjes van janin en Marcel en de Kingston , laat altijd lezen aan elke mama
  4. Britt - Kris - Suzy - Wim:
    12 maart 2018
    Bedankt. Sebiet vertrekken we naar graveland seh! Ik zal ne goeiendag doen aan den Elvis!
  5. Jeff & Anke:
    13 maart 2018
    Leuk om Jullie zo te volgen .Geniet ervan
  8. Nicole & Ron:
    13 maart 2018
    Leuk jullie blog, heb alles gelezen en zalig meegenoten van de verhalen,is de moeite echt wel ,geniet van elke minuut zou ik zo zeggen Greetz